Gwarancja
Warunki i postępowanie gwarancyjne
Gwarancja jakości na sprawne działanie produktu na okres 24 miesięcy
- Gwarancja jakości na sprawne działanie produktu udzielana jest przez Mozano Ściślewscy sp. jawną dalej Gwarantem na okres 24 miesięcy liczony od daty zakupu.
- Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna tylko z dowodem zakupu reklamowanego sprzętu. Zgłoszenie wady sprzętu na podstawie niniejszej gwarancji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wykrycia wady.
- Gwarant zapewnia bezpłatną naprawę w przypadku wystąpienia w okresie gwarancyjnym wad produktu określonych w treści niniejszej gwarancji, powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie bądź wymianę uszkodzonej części.
- Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia produktu na własny koszt do głównego magazynu Sprzedawcy/Gwaranta przy wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą. W paczce muszą być zamieszczone wszystkie dokumenty zakupu (np. paragon), instrukcjami obsługi i materiały, które otrzymał w czasie jego zakupu.
- Kupujący ma prawo domagać się wymiany produktu na wolny od wad jeżeli:
- w okresie gwarancji określonym w punkcie 1 w produkcie ujawni się wada, której na podstawie orzeczenia osoby reprezentującej Gwaranta (serwis) nie można usunąć;
- w okresie trwania gwarancji zostanie wykonana 3 razy taka sama naprawa a produkt nadal wykazuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy, uniemożliwiające korzystanie z niej.
- w okresie gwarancji określonym w punkcie 1 w produkcie ujawni się wada, której na podstawie orzeczenia osoby reprezentującej Gwaranta (serwis) nie można usunąć;
- Decyzję o wymianie produktu na nowy podejmuje wyłącznie Gwarant na podstawie odnotowanych w karcie gwarancyjnej napraw i po sprawdzeniu zasadności żądania wymiany.
- Ingerencja w produkt niewynikająca z jego normalnej eksploatacji wykonana w okresie gwarancyjnym przez osoby nieuprawnione przez Gwaranta, powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.
- Gwarancja nie obejmuje:
- Urządzenia eksploatowane poza warunkami indywidualnego gospodarstwa domowego;
- Urządzenia zakupionego na fakturę w związku z prowadzoną przez nabywcę działalnością gospodarczą;
- Mechaniczne uszkodzenie sprzętu spowodowane przez użytkowania i wywołane nimi wady;
- Uszkodzenia i wady sprzętu wynikające na skutek:
- Niezgodnego z instrukcją obsługi używania, przechowywania lub konserwacji sprzętu;
- Działania instalacji domowej niespełniającej wymogów technicznych dla sprzętu określonych w instrukcji obsługi;
- Stosowania przy eksploatacji sprzętu materiałów eksploatacyjnych nie przeznczonych dla sprzętu (zgodnie z instrukcją obsługi);
- Nieprzestrzegania zaleceń producenta (podanych w instrukcji obsługi) w zakresie współpracy sprzętu z wodą, dopuszczonego ciśnienia, temperatury i przepływu;
- Samowolnych, dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych sprzętu, usunięcie plomb;
- Części szklane;
- Usterki, które zgodnie z instrukcją obsługi, użytkownik może naprawić sam.
- Gwarancji nie podlegają części i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji.
- Użytkowanie: Produkt przeznaczony jest wyłącznie do użytku w indywidualnych gospodarstwach domowych. Używanie produktu do innych celów powoduje utratę gwarancji.
- Gwarant zapewnia, że rozpatrzenie gwarancji nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia produktu przez kupującego. Informację zwrotną Kupujący otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail.